2013. április 30., kedd

Pakkot kaptam!! Foodie Penpals mozgalom

Ez a bejegyzés kivételesen nem a nyalókákról szól, de azért mégiscsak lesz benne édesség.
Egy ismerősöm hívott, hogy vegyek részt a Foodie Penpals mozgalomban, ami abból áll, hogy minden hónapban összesorsolják a különböző európai országokból a résztvevő embereket (sok köztük a blogger, de ez nem általános) és mindenki küld, illetve kap egy csomagot valakitől. Éppen mint karácsonykor - csak akkor kihúztuk a neveket, előbb a suliban, aztán a különböző munkahelyeken :) Jópofa dolognak tűnt, meg arra gondoltam, hogy kísérletezés mellett a nyelvet is gyakorlom, úgyhogy belevágtam.

The Lean Green Bean

Picit el is feledkeztem az egészről, és eléggé meglepődtem, amikor az egyik futárszolgálat embere meghozta a csomagomat. Kb. úgy örültem, mint gyerekkoromban a karácsonyi ajándéknak :) Mivel van értékhatár, ne gondoljatok nagy dolgokra, inkább csak apróságokat küldenek egymásnak az emberek.

Kerry Adamowitztól érkezett a csomag, aki termékfejlesztőként dolgozik egy élelmiszeripari vállalatnál (nem írta meg, hogy melyiknél). Az angliai Aylesburyben él, ami a kacsákról híres. A családja Lengyelországból származik, ezért sok más recept mellett a pirogét is elküldte.
A dobozomban rengeteg minden volt, kicsit eklektikusan feledve a Brit Szigeteket: keksz Walesből (ezt ettük meg először), mini Baileys, vajas keksz Skóciából, angol mustár, Yorkshire Pudding mix, Custard mix, Worcesterhire szósz, currys rizs, rizspuding, virágméz és Cadbury csoki (csak a pontosság kedvéért Diary Milk dreamy chocolate truffle). Ismeretlen dolognak csak a custard tűnik, annak majd utánanézek :)


Nekem Emma Daviesnek kellett csomagot küldenem. Emma Bristolban él, és szerkesztő az Official PlayStation Magazine-nál. Próbáltam az angliai ismerőseim véleménye alapján összeállítani, hogy mit küldjek neki, de mindenképpen tipikus magyar élelmiszereket akartam. Mivel romlandó nem lehetett, sajna a Túró Rudi egyből kiesett, pedig azt biztosan csomagoltam volna. Került a dobozba paprika, házi csipkebogyó lekvár, szárított medvehagyma, pörkölt krém, gulyás krém, jókai bableves (sajna zacskós), magyaros fűszerkeverék, libamáj pástétom, negró, néger csók és egy csomó nyalóka. Küldtem én is recepteket, meg némi leírást a fűszerekről.


Egyelőre nem tudom, hogy mi a reakció, mert a csomagbarátom nem túl gyakran blogol. Mindenesetre a Foodie Penpal szerintem nagyon vidám dolog, és bárki csatlakozhat hozzá!

Update: itt olvasható Emma írása a csomagról.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése